dimecres, 26 d’octubre del 2011

Novetats Novembre KdS!

Aquest mes era una mica escèptica en front les novetats que ens portarien les noies de KdS... no perquè no m'agradin les cosetes que sempre porten (que m'encanten) sino perquè s'apropa el nadal i a mi no em va gaire tot el rollo nadalec!

Peeeeeeeeeeeeeeeeerò.... Aquest mes les noies de KdS ens porten una idea que m'ha encantat! EL PROJECT!





es trata un projecte bimensual (així que promet!) que serà una especia de resum anual!  no os sembla una idea genial??? aiiiiiiiiiiiiiiixx.... i els colors dels fulls m'encanten!!! 

i ens pregunten una coseta... que ens agradaria apendre! ooowww! tallers a la carta! jejejeje

A mi les que em coneixeu sabeu que m'encanta fer regalets i embolicar-los amb "esmero". Quan passejo per les webs d'Scrap sempre vec tragetetes i paquets de regalets supermonisisisiims embolicats. I ara que ve època de consumisme màxim... perquè no fer un taller de empaquetat de regalitos? o com decorar un paquet on el paper de regal és llis. Possar algún llacet, noteta, banderola (soc fan de les baderoles!)... podria ser xulo no? 

Passeu a veure les novetats de KdS per aquí. 

Petoneeeets!***

1 comentari:

Que n'opines?