dijous, 20 de gener del 2011

Mira que he descobert!!! ... kits de somni ...

Si l'ScrAP és adictiu imaginat com ho serà després del que he trobat!!

KITS DE SOMNI... una web dedicada al Scrap! bontiga on-line, tutorials, idees... és GEnIAL!!

La meva primera adquisició és un kid del mes de gener!! comencem pel començament...!
Èspero que arribi aviat pq ja tinc ganes de tafanejar-lo!! jejejeje.... tic tac tic tac...

I l'avançament pel febrer.... un nou descobriment! la marca CAVALLINI!!
Això si que és un bon descobriment! Vintage total! m'encanta! jejejeje...



Son perfectes per poder convinar la meva passió que, com ja sabeu son els ViAtGeS, el meu estil Retro Vintage i el meu nou hobby, L'SCrap!!!

En quan m'arribin les novetats informo!!!

mrt***


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Que n'opines?