dijous, 20 de gener del 2011

Un, dos, tres... ScrAp!!

Com diria la wikipedia:

"El scrapbook es el término inglés para definir un libro de recortes, es decir, la técnica de personalizar álbumes de fotografías. Al guardar recuerdos o recortes en un diario o trozos de papel de regalos se está haciendo scrapbooking."

Pues eso, com a mi tot això dels paperets, retalls, manualitats m'agrada molt he anat a parar a aquesta nova corrent artística... nose si li podem dia així, però m'agrada! :)
Navegant per internet vaig comenár a endinsar-me en aquest mon... i he de dir que és FASCINANT!! wWOWOoooW quina de coses! tintes, papers, textures, troqueladores... és per tornar-se boig! o més boig encara! (tot depen del grau de locura que ja tinguem acomulat...)

Així que m'he possat manos a la obra!!
El meu primer projecte és un mini llibre de l'escapada a LonDON que varem fer l'any passat (o l'altre...)

El projecte el faré amb unes fantàstiques i meravelloses fulles de Tim Holtz que vaig comprar... un toc VinTAGe pel primer projecte!
També uns botonets.... tintes distess... i alguna cosa més que encara nosé!! :)


Ja aniré informant com evoluciona el tema... però crec que anirà moooooolt be!!

mrt***

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Que n'opines?