dilluns, 21 de febrer del 2011

KdS es mou i novetats març

Aquest cap de setmana he tingut el plaer de participar per primera vegada en una activitat de KdS. I he de dir que m'ho vaig passar d'allò més bè!
La veritat que l'ambient que es respira és fantàstic, les organitzadores, les companyes, el lloc, els papers i el projecte que vàrem fer...
EL minialbum encara l'estic acabant, pq no vaig tenir temps allà, però crec que quedarà molt moni! :) ja el penjaré... Al fnal vaig decidir-me per l'escapda al sud de França que vàrem fer aquest Setembre pel meu cumple al Pais des Catars... Cap de setmana de castells!
Tornant al que anava dient (que em despisto), dissabte va ser un matí d'Scrap amb les noies de KsS.
I que ens tenen aquestes noies preparat pel proper més... Pues més cosetes irresistibles!

M'encanten aquests papers! Els colors, els detalls...
També el material de Cavallini, que en post antic ja apareixia...

Si voleu que os digui el que mes m'agrada de KdS és la seva xarxa social. Jo personalment faig Scrap als vespres, mentre vec una peli o algunes series frikis de les que m'agarden... i saber que hi ha tanta gent com tu, que els hi agraden fer les mateixes cosetes amb paperets i demès... la veritat és que és molt gratificant poder, d'una manera o altra, estar conectades. I KdS em dona aquesta possibilitat.

El mes de febrer no vaig comprar cap kit, però aquest mes de març ja no se m'escapen! jijiijijijijiji....


mrt***

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Que n'opines?