divendres, 25 de febrer del 2011

Scrap-CLub Kits!



aquesta és la foto dels kits...
Aquesta vegada el post va sobre una nova adquisició...                                                          jijijijiijji...moltes ja coneixereu la web de Scrap-Club no? Bueno pues jo l'havia vist, mirat i remirat, però no m'havia decidit a comparar res. Els motius eren que al ser una botiga holandesa, els ports (tot i que no son excesius) em frenaven. A més havia mirats els kits de febrer i clar, jo no soc una noia rosa-corazones-amor... tot aquest rollo no em va massa que diguem... Peeeeeeerò... avui m'he adonat que en 2 kits concrets feien un 2x1! m'ha semblat una bona oportunitat per veure que tal son aquests kits, i per per tenir més material per scrapejar en les meves estones de relax i inspiració! Aquesta és la foto... per cert, algú ha comprat alguna vegada a Scrap-Club? 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Que n'opines?