dimarts, 23 d’agost del 2011

NOvetats Kits de Somni Setembre!

Ja queda poquet per setembre... i això volen dir 2 coses... No! 3 coses!

1-ja queda menys per agafar vacances...
2- ja queda menys per ser una miqueta més gran...
3- ja queda menys per veure els nous kits que ens ha portat les noies de KdS aquest mes!!!

Ja tenim unes imatges per anar fent boca... Crate Paper, Prima, Webster y Tim Holtz!


Jo pesonalment em quedo amb el color GRoC! 




Fantàstics colors, papers, i que em dieu del botons? em chiflen!


EM vaig quedar amb les ganes del kit esencial d'Agost... quins colors uuuf! però clar tot no pot ser en aquesta vida! jejejeje,,,,


disfruteu de KdS i del que ens preparen per aquest mes clicant aquí!




Petonets!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Que n'opines?