dimecres, 24 d’agost del 2011

Outlet on-line d'Scrap?

Fa uns mesos nevegant per internet buscant inspiració, vaig anar a parar a una web outlet d'Scrap!
És una web francesa www.scrap-vp-com funciona tipu moltes altres webs que ja coneixem de venta col.lectiva i outlets (privalia, lets bonus, etc..) pero amb la fantàstica diferència que elles venen material d'Scrap!
Pel que he anat veien solen tenir papers, segells, alfabets, tintes... fan packs amb papers+alfabets+embellisments.

L'estil, pel meu gust molt maco! un estil europeu, relaxat, colors suaus i elegants...

Jo vaig fer una compra fa uns mesos, dos packs de papers (sempre en venen 2 iguals, així pots aprofitar les dues cares) amb dos paks de segells i alfabets, un munt d'alfabets!! de fet crec que no me'ls acabré mai! jejeje... son alfabets tipus pegatineta cuadradeta, cada full te 4 colors, en venien 2 de cada i deuen haver 12 fulls! 

Alguns papers d'una d ele col.leccions: âme de rock star




L'unic inconvenient que hi he trobat és que pel meu gust els papers son mooolt gruixuts!

Els segells...




Aquesta coll.ecció m'encanta! es molt diferent i super rocker! jejejeje

Val la pena apuntar-se a la seva newsletter, així mai se't passarà cap promo!!

Petonets!

5 comentaris:

  1. Gracies Marta, m'hi apunatré. Els serenos molt culis, bona compra!

    ResponElimina
  2. Hola Marta: ya me he apuntado, pero parece que la página tiene problemas, pues cuando entro no sale nada y si pincho en la esquina der, me lleva de nuevo al sitio anterior. No se qué pasa.

    Hay otra página muy buena que se llama letempleduscrap, y ahí he encontrado, por ejemplo, la Bind it all por 42, 50 e. Una pasada.
    Hay ofertas hasta el día 28, así que pásate para que lo veas.
    Un abrazo.

    ResponElimina
  3. hola Marisela!
    creo que no te sale nada porque ahora no tienen ninguna promo en curso. te mandan un mail y entonces puedes ver lo que tienen ese dia.
    no conocia esta web! uuuooo otra perdición!

    Bel! a veure quan tornem a coincidir!

    besitos y gracias por los comentarios!

    mrt

    ResponElimina
  4. Hola Marta: he entrado de nuevo en la página y no hace nada de nada, podría estar ne reformas o de vacaciones y por eso no funciona.
    Saludos

    ResponElimina

Que n'opines?