dijous, 25 d’agost del 2011

Pin iT!!

Fa poc he descobert una nova web! www.pinterest.com


jo soc d'aquelles que volta pel ciberespai i s'enamora de fotos, dibuixos, retrats... i després se m'oblida on les vaig veure i mai mes les torno a trobar! donç això s'ha acabat! Pinterest ens dona la possibilitat de guardar i classificar les fotografies i imatges que corren per la xarxa i que mes ens agraden.

També ens dona la possibilitat d'afegir un botonet a la "barra d'heramientas" del google crome i així només en un clik estiguis a la web que estiguis pots guardar una fotografia directament en el teu perfil de Pinterest!
no és fantàstic?

Així que....

Let's pin!!

Pots seguir els perfils que m'es t'agradin, crear-te llistes (things I love, words, recipies... ), aiiiiiiiiiiiiiix!

Os encantarà! n'estic 100% segura!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Que n'opines?